urdan smok nord4

esi semti

to baboos

https://www.esigarasemti.com burdan smok nord4 aldım üye olmadan aldım kargo takip veya sipariş oluştıuruldu diye bir şey gelmeyince şüphelendim wp destek hattına yazdım akşam kargoya verilecek takip kodu gelir dedi ama adam mesajları sesli olarak atıyor buda biraz tuhaf şeffaf poşet varmı deyince ürün yasal olmadığı için hiçbiryerde şeffaf poşet olamaz (elektornik sigara için konuşuyor) dedi kargoyuda kargocu açtırmaz dedi site aramalarda üstte çıkıyor tasarımı vesairede iyi sizce güvenilir mi alışveriş yapan oldu mu hiç